פינוי דירת ירושה עמוסה חפצים

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

פינוי דירת ירושה עמוסה בחפצים הוא משימה המביאה איתה אתגרים רבים, ובוודאי לא משהו שתרצו או תוכלו לעשות בכוחות עצמכם. גם חברות העוסקות בניקיון כללי אינן ערוכות לתת פתרון לבעיות הייחודיות והקשיים שבפינוי דירות ירושה. לצורך פינוי דירה שהתקבלה בירושה, יש לפנות לחברת פינוי מקצועית ובעלת ניסיון בנישה מיוחדת זו.

מצב הדירה שהתקבלה בירושה

כאשר מדברים על דירה שהתקבלה בירושה, סביר להניח שמה שקיים בפועל שונה ממה שאתם מדמיינים. הניסיון מראה כי בדרך כלל הדירות הללו נמצאות במצב מתקדם של הזנחה, ועמוסות בחפצים רבים.

לא אחת מדובר בקשישים שהתגוררו לבדם והתקשו לטפל בניקיונות הבית. אפילו משימה פשוטה של ריקון פח האשפה בחוץ, הייתה קשה עבורם בגלל מצבם הבריאותי. לכן אין זה מפתיע שבדירות שכאלו נראה מצב קשה מאוד של הזנחה.

לעתים ישנם גם קשישים בעלי נטייה לאגרנות. אפילו אם אין זו אגרנות כפייתית קשה, עדיין יתכן כי יש שם חפצים רבים ומיותרים שנאגרו במהלך השנים.

וכל אלו יחדיו יוצרים את התמונה הכללית של דירה מוזנחת ועמוסה בחפצים. דירה שיש בה מפגעים רבים, בטיחותיים ותברואתיים. ולעתים עובר זמן מרגע הפטירה ועד רגע הסדרת הבעלות על הנכס, והנכונות של היורשים לעשות בו שימוש. והזמן שעבר רק החמיר את בעיית ההזנחה של הדירה.

כיצד מתמודדים עם דירות עמוסות שהתקבלו בירושה?

ניתן לפנות את הבית ולנקות אותו בעזרת בני משפחה וחברים אך מדובר במשימה לא קלה מבחינה ריגשית הן לאגרן הכפייתי והן למשפחתו, לכן מוטב להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע אשר תחום מומחיותם הוא פינוי דירות בדגש על דירות של אגרנים כפייתיים וכדומה.

הדבר הראשון הוא סריקה כללית של הדירה, לפחות כך עושה חברה לפינוי דירות. יש להתרשם באופן ככלי ממצב ההזנחה, מכמות החפצים בבית, המעברים וכל הלוגיסטיקה הכרוכה בפינוי.

יש לקחת בחשבון כי בדירה ישנו בלגן שלם הכולל חפצים בעלי ערך כספי וחפצים בעלי ערך רגשי, שאותם בוודאי תרצו לשמור. יתכן שחלקם הוסתרו במקומות שונים בדירה, כמו למשל מזומנים שהוחבאו בין הספרים או תכשיטים יקרים בתוך כלי המטבח. גם מסמכים יכולים להיות דבר חשוב מאוד עבור היורשים.

וכל אותם חפצים בעלי ערך יכולים להסתתר בין חפצים חסרי שימוש. ממוצרי חשמל מקולקלים ועד בגדים ישנים, עיתונים, שאריות מזון ועוד. למרות כל הרצון לפנות את הדירה, יש צורך גם בתהליך מיון. חשוב לעשות זאת עם חברת פינוי אמינה שיודעת איך למיין במהירות, אך לא לפספס את הדברים החשובים ולהבטיח שיגיעו לבעליהם החוקיים.

למה לא כדאי לפנות לבד

פינוי דירת ירושה עמוסה בחפצים הוא לא עבודה שתוכלו לעשות בעצמכם. תהליך המיון והפינוי יכולים לגזול הרבה זמן, וגם לדרוש מכם משאבים לוגיסטיים שלא עומדים לרשותכם. ואם הדירה נמצאת ברמה גבוהה של הזנחה, עלולים להיות בה גם ריחות ומראות קשים שיהיה לכם קשה להתמודד איתם.

ישנה סבירות גבוהה שזוהי דירה של אנשים יקרים שהלכו לעולמם, כמו למשל הוריכם. ולא ניתן להתעלם מהקשיים והזיכרונות המציפים אתכם. כל חפץ עשוי לעורר זיכרונות, והדבר יקשה עליכם לבצע את מלאכת הפינוי.

שי פינוי דירה עומדים לרשותכם. אנו ערוכים למשימות מיוחדות של פינוי דירות מוזנחות, ומתן מענה לכל הצרכים של הפינוי והכנת הדירה לשימוש מחדש. תורידו מעצמכם את העומס והלחץ, אנחנו נעשה זאת עבורכם.

אם אתם זקוקים לנקיון או פינוי דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית – צלצלו לשי: 050-7454504

שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!