למה משתלם להזמין פינוי דירה עם פינוי צ'יק צ'ק

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

כולם יודעים מהו מעבר דירה, אך האם שמעתם כבר על פינוי דירה? רבים מאיתנו זקוקים לשירות של פינוי דירה כשצריך לפנות דירה מחפצים עבור עיזבון כשאדם הולך לעולמו, במצבים שבעלי הדירה הינם אגרנים ולא יודעים איך להשתלט על הבלאגן או כשיש בדירה ציוד רב שאין בו שימוש ויש לפנות אותו בהקדם על מנת להכניס ציוד חדש. במאמר הבא נסביר למה משתלם לכם לבצע פינוי דירה עם חברת צ'יק צ'ק.

 

הגעה בהתראה קצרה

מי שרוצה לפנות דירה, מעוניין שזה יתבצע בזמן הכי מהיר שיש כי מדובר בעוד משימה שכבר רוצים להיפטר ממנה. היתרון הגדול של חברת צ'יק צ'ק הוא זמן ההגעה הקצר אל הבית או העסק. אתם יכולים להזמין את החברה לפינוי והם יוכלו להגיע אליכם בהתראה ממש קצרה, לפעמים של שעתיים מרגע שיחת הטלפון. החברה מבצעת פינוי דירות בפריסה ארצית ולכן יש לה צוותים המגיעים לכל רחבי הארץ ללא המתנה מיותרת.

 

אפשרות פינוי גם בשעות המאוחרות

לא מסתדר לכם פינוי דירה במהלך היום מאלף ואחת סיבות? אין זה אומר שיש למצוא זמן בלו"ז ולהזיז דברים, פשוט כי חברת צ'יק צ'ק עובדת 24 שעות ביממה, גם בלילה. אם שעות הערב או הלילה טובות עבורכם יותר, החברה תגיע אליכם לביצוע העבודה בשעות אלו.

 

עבודה נקייה ויסודית על ידי מקצוענים בתחום

פינוי של דירה מחייב עבודה יסודית ונקייה שבה נפטרים מכל הציוד שקיים בתוך הדירה או העסק. לחברת צ'יק צ'ק צוותים מקצועיים בעלי שיטת עבודה יסודית מאוד שלא משאירה אף חפץ שרציתם להיפטר ממנו. מעבר לכך, צוותי החברה דואגים לעבודה נקייה וכל פסולת מושלכת היישר לפחים המסודרים שליד המקום. שום חפץ לא מושלך כך סתם ברחוב.

 

15 שנות ניסיון בפינוי דירות

לחברת פינוי צ'יק צ'ק ניסיון של 15 שנים בעבודת פינוי תכולת דירה. הניסיון מאפשר לצוותים לבצע עבודה הרבה יותר טובה, שיטתית ומהירה. כשאתם מבצעים פינוי באמצעות הצוותים של החברה, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות מצוין ועבודה איכותית. אין מה לעשות, הניסיון מדבר בעד עצמו וניתן לראות זאת בשטח.

 

פינוי של כל סוגי החפצים

חברת פינוי צ'יק צ'ק מפנה את כל סוגי החפצים בניהם: פינוי רהיטים, פינוי מוצרי חשמל, פינוי חפצים קטנים וכל מה שיש לכם בדירה. החברה מתמודדת עם בתים של אגרנים המכילים ציוד רב, עם דירות מוזנחות, עם מחסנים מלאי ציוד כבד, משרדים שלא נמצאים בשימוש יותר ועוד.

 

עלות סמלית

העלות שחברת צ'יק צ'ק גובה על פינוי היא סמלית ומאוד משתלמת. במקום שתפנו את הדירה בעצמכם ותתמודדו עם כמות חפצים גדולה והמון זמן שיש לפנות כדי לבצע זאת בעצמכם, תוכלו להשקיע סכום נמוך ולתת למקצוענים לבצע במקומכם.

שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!