פינוי רהיטים גדולים וציוד כבד

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

פינוי רהיטים גדולים וציוד כבדכל מי שניסה פינוי רהיטים גדולים, יוכל להעיד כי משימה זו עלולה להיות מורכבת לעיתים. חלק מהותי בקושי נוגע לכך שישנם פריטים המצטיינים לא רק בכמויות "מסחריות", אלא גם במשקל כבד שמקשה מאד על ההליך. לפחות כל עוד מנסים לעשות זאת לבד, ללא הציוד המתאים למשימות מסוג זה.

יש שני סוגים של חברות לפינוי דירות, כאלה שמסוגלות להתמודד רק עם משימות "פשוטות" יחסית, ואחרות אשר מבצעות בהצלחה כל משימה, ולו הכבדה ביותר. אנחנו נמנים, כמובן, עם הסוג השני.

לעיתים, פינוי רהיטים גדולים אינו דבר פשוט

פינוי דירה, מחסן, מקלט או כל דבר שנכלל תחת פינוי רהיטים גדולים, כולל בתוכו מספר שלבים מהותיים. תחילה, כמובן, נדרש להחליט מה בדיוק מפנים, ולהיכן: כך, יש פריטים שיועברו לאתרי ההטמנה השונים, בעוד אחרים יימכרו או יימסרו לנזקקים. בהמשך לכך, מתחיל שלב הפינוי בפועל, ובו המשקל הופך למשתנה המרכזי ביותר.

בין אם המדובר הוא בפסנתר, במכשיר חשמלי או במערכת ריהוט שלמה, ברור כי סחיבתם, ולו עד למשאית הקרובה ביותר, עלולה להיות משימה שאינה פשוטה כלל ונחשב פינוי רהיטים גדולים. מעבר לכך, יש בהרמתם סכנה, הן עבור מבצעי המשימה והן לציוד עצמו. לא מעט פריטים בסדר גודל כזה נחשבים, על אף גודלם, לרגישים ביותר, ונשיאה לא נכונה להם עלולה לגרום נזק בלתי הפיך.

כדי להפוך את המשוואה למורכבת עוד יותר, נכנסים לתמונה גם משתנים אחרים. כך, למשל, ייתכן כי חלק מהפריטים לא עוברים בפתח הדלת או המעלית. באותו אופן, ברור כי הורדת ספה מהקומה השביעית תהיה מורכבת יותר מאשר בדירות קרקע.

פינוי רהיטים גדולים לא ניתנים לפנוי בכל מקום

קושי נוסף במלאכת פינוי רהיטים גדולים והציוד הכבד נוגע למקום אליו ניתן להעביר את אלה. ברור כי האפשרות של השלכת מדיח כלים עצום בחדר האשפה של הבניין אינה נלקחת בחשבון. בישראל קיימות תקנות מחמירות ביותר ביחס לפינוי חפצים כבדים, כאשר בין השאר נדרש כי השלכתם, באם זה הפתרון היחידי, תיעשה באחד מאתרי ההטמנה המורשים, אשר פזורים לכל אורך מדינת ישראל.

אז מה עושים כאשר צריכים פינוי רהיטים גדולים?

אנחנו מציעים פתרון יעיל ביותר לאנשים אשר זקוקים לשירות של פינוי רהיטים גדולים או ציוד כבד מכל סוג: לתת לנו לעשות את העבודה, ולראות כיצד היא הופכת לפשוטה יותר. ראשית, הרי שאנו מחזיקים בכל הציוד הנדרש לצורך המשימה, ובכלל זה אמצעי שינוע או הרמה מתקדמים. כזה לדוגמא הוא המנוף, אשר מאפשר לסחוב משאות בכל משקל. בעת הצורך, כאשר זהו הפתרון היחידי, גם ניתן להוציא אותם מבעד לחלון או למרפסת.

באותה מידה, כוח האדם שלנו הוא המיומן ביותר בביצוע פינויים מכל סוג, ובכל סדר גודל. אנחנו נתייחס לכל פריט בכבוד הראוי לו, ותוך זהירות מקסימלית, כך שהסבירות שייגרם נזק לאחד הרהיטים או הפריטים המועברים שואפת לאפס. מעבר לכך, אנחנו פועלים באופן תמידי מול אתרי ההטמנה והפסולת השונים. כאשר מוחלט על ידכם כי זהו אכן הפתרון האידיאלי, נעביר את כל החפצים לשם, "על פי הספר".

כל אלה מסייעים להפוך כל משימת פינוי, מורכבת ככל שתיראה על הנייר, לברת ביצוע, תוך לא יותר מאשר מספר שעות.

פינוי רהיטים גדולים וציוד כבד
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!