פינוי דירה לאחר שריפה

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

פינוי דירה לאחר שריפהברגע אחד, כל מה שצברתם במהלך החיים שלכם עלול לרדת לטמיון. קצר חשמלי, טעות אנוש ושאר גורמים אחרים עשויים להתחיל את האש בבית, ולהרוס את כל מה שבתוכו. לאחר מכן, כשהאש דועכת לה, נדרש להתמודד עם הנזק. פינוי דירה הוא אחד הצעדים החיוניים, בהקשר הזה. בכוחו לא רק להוציא ממנה את מה שלא ניתן יהיה להשתמש בו יותר, אלא גם להחזיר את המקום לתפקוד, פשוטו כמשמעו.

מזה שנים, אנחנו מתמחים בפינויי דירה שונים לאחר שריפות או נזקי אש, ומקפידים לבצע את המשימה במקצועיות וברגישות הנדרשת.

הכול התחיל בשריפה "קטנה"

לא קשה להבין מדוע אש קטנה בבית עלולה להתקלח למימדי ענק, ולהשמיד אינספור רהיטים, מכשירי חשמל ושאר פריטים חשובים. גם כאשר עוצרים את השריפה ומרגישים הקלה נוכח העובדה שלא היו פגיעות בנפש, עומדים ברגע אחד מול הנזק העצום שבוודאי נגרם, לרוב פעורי פה. כי אתם מבינים, בית מכיל אינספור רהיטים, ש"מקלים" על האש להתפשט במהרה.

כאשר בוחנים את הנזק, ניתן להבחין בכך שפריטים רבים בבית פשוט נהרסו כליל. לגביהם, ברור שנדרשת מלאכת פינוי פסולת מהירה ויעילה – ברוב המקרים, לאתרי ההטמנה המורשים לכך. לא צריך להרחיב יתר על המידה על האיסורים שמתייחסים להוצאת חפצים חסרי שימוש לחדר המדרגות, או למדרכות הסמוכות לבית. הפינוי צריך שייעשה למקומות המורשים לכך, או שבעל הדירה מסתכן בקנסות גבוהים במיוחד.

אולם, שלב נוסף במלאכת הפינוי כולל גם מיון של חפצים שאולי דווקא "שרדו" את השריפה, ואותם דווקא נרצה להשאיר. כך, הגורמים המקצועיים מטעמינו יוכלו להחליט לגבי כל פריט ופריט האם ניתן יהיה לעשות בו שימוש חוזר, או שמא נסתם עליו הגולל.

פינוי דירה עלול להיות מסוכן

סיבה נוספת להשתמש בשירותינו לצורך פינוי דירה לאחר שריפה נוגעת לסכנה שבדבר. עלולים להימצא בסביבה גזים, חלקי רהיטים שבכוחם "להתפוצץ" שוב, שברי עץ וכן הלאה. לכן, שמבצעים את המשימה ללא כוח האדם המוכשר לכך, ובלי ציוד שמסייע לצורך זה, הרי שהפינוי עצמו עלול להיות מסוכן כמעט באותה מידה כמו השריפה עצמה. בית, במצב כזה, הוא כמו פצצת זמן מתקתקת, כשהזמן שעובר מבלי להתמודד עם הסכנה רק מגביר אותה.

ליווי ברגעים הקשים ביותר

אם זה לא מספיק, הרי ששריפה מורכבת מאד להתמודדות גם מבחינה רגשית. כל פריט ופריט כולל עבור בעלי הדירה אינספור זיכרונות וחוויות, היבט חשוב לא פחות מזה הכספי. לכן, אנשים רבים אינם יכולים לקחת כל חלק בפינוי הדירה השרופה שלהם, והצדק איתם. מדובר כאן בטרגדיה של ממש, דבר שמשליך גם על החברה המבצעת את הפינוי.

אנחנו, מיותר לציין, מודעים למורכבות המעשית והרגשית של פינוי דירה לאחר שריפה. אנחנו פועלים בכל רגע נתון ברגישות המקסימלית, משוחחים עם בעלי הדירה ומנסים להציע לו את הפתרון הראוי ביותר לכל מרכיב מתכולת הדירה.

השבת הדירה לקדמותה

בכל מקרה, ברור כי מלאכת השבת הדירה לתפקוד אינה פשוטה. לאחר שמסתיים שלב הפינוי בפועל, עדיין נדרש לבצע לא מעט דברים על מנת שניתן יהיה לחשוב בכלל על לחזור להתגורר בדירה. במקרים רבים, אנחנו מושיטים יד גם בהיבט זה: סל השירותים שלנו עבור הלקוחות כולל גם שירותים נלווים המסייעים בצורך זה, לרבות ניקיון, חיטוי וצביעה.

כאן, אין ספק שמדובר במשימה שגם היא אינה בהכרח פשוטה: השריפה מותירה פסולת עצומה בדירה, שעה שהפיח וחלקי רהיטים נמצאים להם בכל עבר, ומאופיינת בריח שקשה מאד להתגבר עליו ללא חומרי ניקיון "חזקים" במיוחד. וכמובן, שככל שמשתהים יותר במלאכה זו, היא רק הופכת למורכבת יותר ויותר.

פינוי דירה לאחר שריפה
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!