פינוי דירה לאחר שיפוץ

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

שיפוץ ופינוי דירה
שיפוץ ופינוי דירה

תחום פינוי הדירות אינו מסתכם רק בהוצאת הרהיטים וחפצי הערך מהבית. חברות המבצעות את העבודה נענות לצרכי הציבור ומוכנות, ברוב המקרים, גם לפנות את הפסולת והלכלוך הנותרים לאחר שהמבנה עבר שיפוץ כללי.יש חברות המבצעות את פינוי הרהיטים ושאר החפצים ללא תשלום. בתמורה הן מקבלות את הריהוט ומוכרות אותו לחנויות יד שניה.

הגמול המתקבל כתוצאה מכך הוא הרווח שלהן מפינוי הדירה. חברות אחרות מעניקות שירותים נוספים, כמו למשל, צביעה, הדברה, או ניקיון יסודי.

דירה שעברה שיפוץ צריכה, מן הסתם, ניקוי ראוי לשמו על מנת שתהיה ראויה למגורים. במסגרת השירותים הניתנים בעסקאות פינוי דירה, ניתן למצוא חברות שיעשו את עבודת הניקוי תמורת תשלום שנקבע מראש, ללא קשר לפינוי הריהוט ושאר החפצים.

ניקיון יסודי

לצורך ביצוע עבודות הניקיון בדירה שעברה שיפוץ, שוכרות החברות העוסקות בכך צוות עובדים מיומן המתמחה בעבודות כאלה. כל הפסולת והלכלוך שהצטברו במהלך עבודות השיפוץ יוצאו מהמקום והדירה תעבור ניקיון יסודי ומקצועי.

חברות המתמחות בשירותי פינו פסולת לאחר שיפוץ עושות זאת גם עבור קבלני שיפוצים המעוניינים בכך. יש קבלנים המסכמים עם בעלי המבנה האמור לעבור שיפוץ שהם יפנו את הפסולת בגמר העבודה. הללו שוכרים את שירותיהן של חברות הפינוי המבצעות זאת עבורם.

כל מבנה ששופץ ונותרה בו פסולת זקוק, מן הסתם, לפינוי וניקיון. רוב החברות העוסקות בתחום תבצענה פינוי של כל סוגי הפסולת הקיימים. גם אם מדובר בשאריות בטון כבדות או חלקי ברזל, אמבטיות ישנות, אסלות וכדומה. עבודות הפינוי לאחר שיפוץ מתבצעות בכל סוג של שיפוץ ובתוך כל חלל בנוי או חצר.

מחזור

חברות פינוי מסוימות המודעות לנושא האקולוגי תדאגנה למסירת כל דבר שניתן למחזר למפעלים. מכשירי החשמל והאלקטרוניקה וכן מתכות מסוגים שונים נמכרים לקבלנים העוסקים בקניית פסולת למחזור.  יוצא מכך שהחברה מרוויחה סכום כסף נוסף וגם עוזרת לשמירה על איכות הסביבה.

לקוחות המודעים לכך יכולים לסגור על עסקה משתלמת עבורם. אם בדירה שעברה שיפוץ קיימים מכשירי חשמל ואלקטרוניקה או מתכות ושאר חפצים ברי מחזור השווים כסף רב, ניתן לחשב את הגמול המתקבל תמורת מחירם ולנכות אותו מהתשלום עבור פינוי הדירה. לרוב, החברות תסכמנה לעסקה מעין זו.

בהקשר לכך יש לציין שפסולת בניין המושלכת כלאחר יד במקומות שאינם מותרים לכך, כמו בפח אשפה רגיל, לדוגמה, או בשטחים פתוחים, תגרור אחריה קנסות כבדים. חשוב לוודא שחברת הפינוי אכן מפנה את הפסולת, שאינה נמכרת למחזור, ומשליכה אותה אך ורק במקומות המיועדים לכך.

לבחור חברה מקצועית

רבים עוסקים בתחום פינוי דירות. חלקם יפנו רהיטים וחפצים יקרי ערך בחינם בתמורה למכירתם וקבלת הגמול לעצמם. אחרים יבצעו עבודות נוספות כמו פינוי פסולת, ניקיון וצביעת הדירה כולה ואפילו שירותי הדברה ניתנים במסגרת ענף זה.

החברות המקצועיות ביותר ולרוב גם האמינות ביותר, הן אלה המעניקות את כל השירותים הדרושים במסגרת עסקת הפינוי. לרוב, המחיר שייגבה תמורת השירותים הנוספים יהיה גבוה מזה שגובים "החובבנים", אך השירות שיינתן יהיה בהתאם.

בנושא שבו עוסק המאמר, פינוי דירה לאחר שיפוץ, רצוי לחפש חברה המתמחה במתן שירותים נוספים מעבר לפינוי רהיטים וכדומה. בדירות שעברו שיפוץ, עיקר העבודה היא פינוי פסולת ולכלוך, לכן חשוב שעובדי החברה יהיו מיומנים בתחום זה. עבודות הניקיון הנדרשות לאחר השיפוץ גם דורשות מיומנות שונה מזו הנדרשת עבור פינוי תכולת דירה, חפצים וכדומה.

תמיד מומלץ לבקש המלצות מכרים שעבדו עם חברה מסוימת או קבלני השיפוצים שעשו את העבודה, יכולים להיות מליצי היושר. גם לאחר ההמלצות עדיין כדאי להתרשם מאיכות הציוד המצוי ברשות החברה, אמצעי בטיחות וכדומה.

אתם מתבוננים על הדירה שלכם, ומבינים שאין דרך אחרת. היא כבר רחוקה מלתפקד, עמוסה בפריטים שכבר לא משמשים אתכם, ונעים הרבה פחות לחיות בה. אתם יודעים שעליכם להחזיר את הבית שלכם לעצמו, ומחליטים על פינוי דירה, אשר יוציא ממנו רהיטים, מכשירי חשמל ושאר חפצים חסרי שימוש. אולם, גם כשהבית עומד לו כבר ריק, אתם מבינים כי הוא עדיין לא ראוי למגורים. הקירות, למשל, איבדו כל גוון.

זה הרגע בו אתם מבררים על חברת פינוי דירות אשר מציעה גם שירותים משלימים, ובכלל זה צביעת דירה. אם הגעתם לאתר שלנו, סימן שאתם במקום הנכון.

העבודה לא מסתיימת בפינוי נשאר גם צביעת דירה

פינוי הדירה שאנו מבצעים, אם כן, כולל מספר שלבים עיקריים. הראשון הוא פגישה מוקדמת של אנשינו עם בעל הדירה, במהלכה נעבור יחדיו על כל פריט ופריט. נחליט מה נשאיר, וכן על "גורלם" של אלה שייפונו ממנה: האפשרויות הנפוצות, בהקשר הזה, הן פינוי פסולת לאתר הטמנה מורשה, מכירה בחנות יד שניה, תרומה לנזקקים או כל דבר אחר.

לאחר מכן, יחל שלב הפינוי בפועל, שיתבצע בעזרתו של כוח אדם מיומן, כמו גם ציוד טכנולוגי מתקדם. את מה שכבר לא צריך, אנחנו נעמיס על משאיות מיוחדות, ומשם ליעדם החדש. במצב הזה, הרי שהדירה שלכם כבר תהיה ריקה מכל מה שלא מיועד להיות בה. האם בכך תם הסיפור? ממש לא בטוח. וכאן אנו מתחילים לדבר על צביעת דירה.

החשיבות של שירותי צביעת דירה

לטובת הלקוחות שלנו, אנו מציעים מגוון רחב של שירותים המשלימים, המתבצעים מיד לאחר הפינוי, ונועדו להשלים את התמונה. נקודת ההנחה של מתן שירותים אלה היא אחת: לא מן הנמנע שדירה ישנה, או לכל הפחות עמוסה בפריטים, נוטה לצבור בתוכה אבק למכביר, מזיקים, וכן מאופיינת במראה מרשים הרבה פחות מאשר בימים עברו.

אנחנו מסייעים לכם לפתור את הבעיה הזו. במקרים רבים, אנו מבצעים צביעת דירה ושל כל אחד מקירות הבית, באופן המקצועי והראוי ביותר, בעזרת הציוד האיכותי ביותר הקיים לצורך זה. אין לזלזל בחשיבות של עבודה מקצועית: הזכרנו כבר שלא פעם, נדרש למכור את הבית, או לחילופין לחזור להתגורר בתוכו. זה פשוט הרבה יותר כשהוא נראה "כמו חדש"- ומראה כזה יתחיל, לא פעם, מהקירות עצמם.

לכל לקוח, יש את העסקה המתאימה לו

חשוב להדגיש כי שירותי צביעת דירה יכולים להינתן לכל אחד מהלקוחות שלנו. בניגוד לחברות אחרות, אנו מאפשרים להזמין את השירותים במגוון דרכים. במקרים רבים, הם ידרשו תוספת תשלום שאינה משמעותית כלל על הפינוי, זול הרבה יותר מכל אלטרנטיבה שתמצאו בשוק- בין אם ביחס לחברות פינוי דירה אחרות, ובין אם בקרב בעלי מקצוע הפועלים בתחום זה.

ועם זאת, במצבים אחרים לא תדרשו לשלם דבר עבור השירות החשוב הזה. איך זה ייתכן? פשוט מאד. אנו מאפשרים מגוון מסלולי הזמנה, לרבות מסלול שלא מבוסס על תשלום כלל: בתמורה לחפצים אשר אתם ממילא כבר לא צריכים, אנחנו נבצע את הפינוי בחינם, או לחילופין נעניק לכם, ללא כל תשלום, צביעת דירה וכן שירותים מהותיים אחרים תמורתם.

רק כך יהיה פשוט הרבה יותר לגרום לבית להיראות "צעיר" בכמה שנים, ולהתחיל לשקם אותו.

שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!