פינוי דירה בחינם

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

פינוי דירה בחינםפעמים רבות, כשאנו מעלים בפני הלקוחות שלנו את האפשרות של פינוי דירה בחינם, מבט ספקני עולה על פניהם. "אז מה הקאץ'?", הם שואלים. "אין פה שום מלכודת", אנחנו עונים. ואז הם מנסים את זה, לומדים כיצד התהליך מתבצע. המאמר הבא נועד למנוע מכם את הספקות, ולהבין שפינוי בחינם, במקרים מסוימים, הוא אפשרות לגיטימית בהחלט.

פינוי דירה בחינם? פינוי דירה עולה כסף!

לא צריך להיות מנוסה בפינויים כדי להבין שמדובר כאן בהליך הטומן בחובו הוצאות כספיות שאינן מבוטלות כלל. מעבר לכוח האדם הנרתם למשימה, נעשה שימוש במכולות מיוחדות, ולא פעם גם באמצעי הרמה מתקדמים עוד יותר. אלה "שווים" כמה מאות שקלים, כך שעל הנייר, ביצועה בחינם נראה כמו חלום רטוב, ותו לא.

אולם, כאן נכנס לתמונה משתנה חשוב ביותר, והוא הפריטים עצמם. ידוע, הרי, כי לפריטים רבים אשר מפונים יש ערך כספי של ממש, גם אם אלה לא נועדו לשמש עוד את בעליהם הקודמים. רבים מאותם חפצים עדיין תקינים לחלוטין, ויוכלו לשמש אינספור גורמים. באותו אופן, לא מעט רהיטים או מכשירי חשמל, למשל, שמיועדים לפינוי פשוט מכיוון שהם לא עובדים – יכולים לחזור לעשות זאת לאחר תיקון בסיסי.

במילים אחרות: פינוי דירה בחינם יעביר אלינו, חברת הפינוי, את כל אותם פריטים שאתם לא יודעים מה לעשות איתם, וזאת לצורכי מכירה, תרומה או כל מטרה אחרת שנראה לנכון (בתיאום יחד אתכם, כמובן). בתמורה, לא תצטרכו להוציא ולו אגורה מהכיס שלכם.

מציאת הקונים היא משימה מורכבת

יתרון נוסף של פינוי הדירה בדרך זו הוא שבאפשרותכם לחסוך גם בזמן הנדרש לצורך מציאת קונים לכל אותם פריטים. גם אם החלטתם שאינכם מעוניינים בהם עוד, הרי שייתכן מאד שתרצו להציע אותם למכירה. זהו הליך מורכב, שמצריך לעיתים חודשים של המתנה לקונה המיוחל, ואשר התשלומים עליו זעומים, אם בכלל.

כך, רבים אשר לוקחים על עצמם את משימה זו, שמים לב כי ככל שעוברים החודשים, כך אם נשארים באותה נקודה בדיוק, והתמורה למאמציהם לא נראית באופק. פינוי בחינם מאפשר להם להסיר מעצמם גם את האחריות המעיקה הזו, ולהתרכז במה שחשוב באמת: שגרת החיים שלכם.

משוואה מאוזנת ביותר

ניתן לראות, אם כן, כי פינוי דירה בחינם מהווה אפשרות שעשויה לעניין רבים. זוהי למעשה אחת המשוואות המאוזנות ביותר שיש כיום בתחום זה. אתם, מצד אחד, תיקחו עמכם את כל מה שחשוב לכם, ותיהנו משירותי פינוי מקצועיים ביותר, ללא כל תשלום מצדכם.

אולם, לפני שכל זה מתחיל, חיוני להגדיר בדיוק לגבי "גורלו" של כל פריט – גם בזה נוכל לעזור לכם. כל פינוי דירה שאנחנו עושים מתחיל בפגישה מוקדמת עם הלקוח. במהלכה, אנחנו עוברים יחדיו על רשימת הפריטים המלאה שנכנסים לתמונה. לגבי כל אחד מהם, כאמור, נגדיר יחדיו את "גורלו". שלב הפינוי בפועל, הודות לציוד המתקדם ולכוח האדם שברשותנו, יעבור בצורה המהירה ביותר האפשרית. אתם תישארו עם דירה פנויה, ובעיקר- ריקה מחפצים שאתם לא זקוקים להם עוד.

ואגב, במידה ואתם מעוניינים להוריד מעצמכם אפילו את עול המיון בלבד, אין בעיה. אנחנו יכולים לקחת מכם את הציוד כולו, ולהשאיר לעצמנו את מלאכת המיון. כך הראש שלכם הופך לשקט הרבה יותר: לא רק שימנע מכם הצורך להשקיע כספים בפינוי, אלא גם "בזבוז" הזמן שבכך.

נקודה חשובה נוספת היא שבעת הצורך, נוכל להעניק לכם, ללא תשלום, גם שירותים נוספים הנוגעים למקום המפונה. ניקוי או הדברה בפני מזיקים, למשל, יאפשרו לכם לחזור לתפקוד מלא בזמן המהיר ביותר.

ישנם מקרים אכן מבצעים פינוי דירה בחינם אך רק במקרים של נזקקים ואנשים הצריכים עזרה ממשית

פינוי דירה בחינם
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!