מהם שירותי ארגון הבית?

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

ארגון הביתיש מצבים, בהם ברור שאין פתרון אחר. הבית עמוס בפריטים, ואתם יודעים שאלמלא פינוי יסודי שלו מהם, הוא רחוק מלהיות ראוי למגורים: בין אם שלכם, ובין אם של כל אדם אחר. אתם מזמינים חברה לפינוי דירות בתאריך הנקוב, והיא אכן מעמיסה את כל הפריטים שאינכם זקוקים להם עוד למשאית. אתם מביטים בבית הריק, ומבינים כי הדרך לנחלה עוד ארוכה.

כאן בדיוק נכנסים לתמונה שירותי ארגון בית לאחר פינוי דירה.

על הלכלוך שבפינוי

כל מי שהתנסה בפינוי דירה, או אפילו בהובלת פריטים מתוכה, יוכל להעיד על המורכבות של התהליך. כמעט תמיד, סוף התהליך גם יציב אותנו בפני בית שרחוק מלהיות מושלם. כל האבק שהצטבר מאחורי הרהיטים פתאום משתלט על הבית, חלקי פריטים נמצאים בכל חדר, ואפילו מקקים נכנסים לתמונה. והקירות? ובכן, ברור שיש צורך לצבוע אותם מחדש.

מלאכת ארגון הבית מחדש נועדה להחזיר אותו למצבו הקודם, יש שיגידו גם לזה האידיאלי. זוהי סדרה של פעולות, שתכליתן השבה של הדירה למעמד של כזו הראויה למגורים. כמובן שבכל אחד מהמקרים, על פי חומרת ה"נזק", יוחלט בדיוק על היקפן של הפעולות האלה.

שירותי ארגון הבית: שירות חדש של חברות פינוי

חברות פינוי דירות נועדו לקחת על עצמן את המשימה המורכבת הזו ולתת שירותי ארגון בית. אין הדבר מובן מאליו: יש הסבורים כי התפקיד שלהן מסתכם בשינוע הפריטים מתוך הבית, והעברתם לאחד מהיעדים שנקבעו מראש (אתרי פסולת, מיחזור, עמותות נזקקים וכן הלאה).

אלא שחברות רבות מציעות שירותים גם לרגעים שאחרי הפינוי, וזאת על מנת להגשים את מטרת העל שפורטה מעלה.

למה הכוונה? שוב, סוג הפעולה תיקבע על פי מצבו של הבית. אולם, המציאות מראה על מספר שירותים, שהופכים לחיוניים כמעט תמיד. השירות הראשון הוא, כמובן, ניקיון הבית. החברה, או מי מטעמה, ישטפו את הרצפה, ייפטרו משאריות הלכלוך וכן הלאה. כבר בצעד זה הדירה מתקדמת בצעדי ענק לעבר מגורים ראויים בה.

סוג אחר של שירותי ארגון בית נוגע כבר לנזקים ארוכי הטווח של עומס פריטים. תחת קטגוריה זו, ניתן למנות את חיטוי הדירה, כפי שמתבקש בדירות אשר הזדהמו בצורה רצינית עם השנים. הדברת מזיקים תיכנס גם היא לתמונה: החרקים השונים נוהגים להשתכן בעיקר בדירות עמוסות, בהן יש עבורם לא מעט נקודות מסתור (ורהיטים שניתן להרוס). הדברה מקיפה של הבית מהווה, אם כן, צעד חשוב נוסף.

לבסוף, לא ניתן גם שלא להתייחס לקירות הבית. פעמים רבות, הפריטים הרבים שבדירה מסתירים מאחוריהם קירות מזוהמים, בעלי כתמים רבים. צביעה וסיוד יסודיים שלהם, כפי שמוצע על ידי חברות פינוי רבות, יכולים "להצעיר" את הדירה כמה שנים לפחות.

אז איך מקבלים שירותי ארגון הבית?

רבים יגידו כי הצעד הראשון בדרך לפינוי דירה מוצלח, הוא ההבנה כי אכן חיוני לעשות פינוי שכזה.

לאחר מכן, כשמבינים כי לא ניתן לבצע את המשימה הזו לבד, נדרש למצוא את החברה האיכותית ביותר הפועלת בתחום. אפשר לעשות זאת במספר דרכים: חברות פינוי דירה רבות מתפעלות אתר אינטרנט או עמוד פייסבוק, בו ניתן לקרוא על פרופיל החברה, השירותים הנלווים שלה וכן הלאה. כמובן שניתן ללמוד על איכותה של החברה דרך מדריכי נותני שירותים, או אפילו פורומים שונים המוקדשים לנושא.

חשוב מאד לשוחח עם חברת פינוי הדירה, ובמידת האפשר גם להזמין מישהו מטעמה לבחון את הדירה. בהתחשב בכל אלה, תוכל החברה להציע בוודאי סל שירותים רחב – לפני, בזמן או אחרי הפינוי. לא תאמינו עד כמה הנכס שלכם יודה לכם על כך.

ארגון הבית
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!