פינוי דירה בעזרת מנוף

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

פינוי דירה עם מנוףכל מי שהתנסה בכך, יוכל להעיד כי פינוי דירה עלול להיות משימה שאינה פשוטה כלל. המצב הופך למורכב עוד יותר כאשר יש בדירה פריטים כבדים מאד שיש לפנות, והגובה משחק משתנה שמפריע מאד לביצוע. במצב כזה, הרי שהפתרון הכמעט יחידי הוא פינוי דירה על ידי חברה שבאמתחתה מנוף – אמצעי ההרמה החיוני ביותר כיום.

זקוקים לחברה שמתמחה במקרים של פינוי דירה בעזרת מנוף? אם הגעתם לכאן, סימן שאתם במקום הנכון.

פינוי דירה בעזרת מנוף, כובד ואלמנטים פיזיקליים אחרים

לא קשה להבין מדוע המנוף מהווה כלי כה חשוב בפינוי דירות מסוימות. פינוי דירה בעזרת מנוףמהווה חלק נכבד מכלל הפינויים במתרחשים בישראל. למעשה, בעידן בו אנו חיים, המצטיין בבנייה עירונית צפופה ובניינים גבוהים למכביר, לעיתים אין שום פתרון אחר מלבד פינוי דירה בעזרת מנוף. ברמה פרטנית יותר, הרי שהמנוף ישמש כאשר יש בדירה פריטים גדולים מאד, שלא ניתן לפרק – ופשוט אינם עוברים בפתח הדלת או המעלית. רק העברתם דרך החלון, באמצעות מנוף, תוכל לעשות את העבודה.

באותו אופן, ישנם פריטים אשר הכובד שלהם גובר בהרבה על יכולותיו הפיזיות של כל אדם, חסון ככל שיהיה. גם במצב הזה, הרי שהטכנולוגיה נרתמת לשירותיו, ומאפשרת לו "להטיל" את כל כובד המשקל על אמצעי מכני שדומה פי עושה זאת באופן המושלם ביותר. מנוף, כמובן.

פינוי דירה בעזרת מנוף עשוי להיות כבד

פינוי דירה בעזרת מנוף, מיותר לציין, נעשה בלא מעט נסיבות: למשל, לפני שיפוצים או מעבר דירה. במהלכו, נדרש למעשה להחליט על גורלו של כל פריט ופריט: למשל, מה יישאר בבית, מה יושלך לאתר ההטמנה הקרוב ומה יימסר לנזקקים? כאשר עושים את הרשימה הזו, הרי שלא פעם מתגלים פריטים אשר צפויים קשיים בהעברתם, ולו בגלל הסיבות שציינו קודם לכן. פסנתרים, מקררים, מערכות ריהוט שלמות או מתקני סאונה הם רק חלק מהם.

כאשר אתם נעזרים בשירותינו, אתם יכולים למעשה להסיר את הדאגה הזו מלבכם. אנחנו נלווה אתכם לכל אורך הפינוי: החל משלב התכנון, דרך הביצוע עצמו ועד הפעולות "בשטח" של התאמת הדירה למצב החדש (ניקוי, ארגון וכדומה). חשוב לא פחות הוא שבתיאום מראש, וכאשר המצב מחייב זאת, נרתום למשימה את אחד המנופים המתקדמים שלנו, שבוודאי יהפוך את הבלתי אפשרי לפשוט הרבה יותר.

היתרונות: חיסכון, בטיחות ומניעת כאבי גב

מטבע הדברים, הרי ששימוש במנוף לצורכי פינוי דירה בעזרת מנוף לא תהיה ברירת המחדל. ועדיין, כאשר נדרש להיעזר בו, מספר היתרונות פשוט עצום. ראשית, כאמור, לא פעם הוא הפתרון היחיד, ויאפשר לבצע את הפינוי בפועל. מעבר לכך, המנוף הופך את כל התהליך, גם אם אפשרי בדרך אחרת, למהיר ויעיל הרבה יותר. הוא "מקצר תהליכים", ומונע מאמצים מיותרים. כמובן שכוחו הפיזי של המנוף, יכול לסייע ולמנוע גם מאמצים פיזיים רבים מכל הנוגעים בדבר.

חשוב להדגיש כי פינויים באמצעות מנוף, כשהם מבוצעים על פי הספר, נחשבים לבטוחים ביותר, כך שאין סבירות למעשה שייגרם נזק כלשהו לפריטים המפונים.

לא כל חברת פינוי מחזיקה מנוף

היתרון שלנו על פני המתחרות בשוק הוא שבאמתחתנו ארגז כלים עצום שניתן למעשה להתאים לכל מטרה, והמנוף הוא רק אחד מהם. במציאות של היום, שימוש במנוף לצרכים אלו רחוק מלהיות מובן מאליו. חברות רבות אינן מחזיקות בו, ולכן מוגבלות מאד בביצוע סוגים שונים של פינויים.

יש לזכור גם כי בניגוד לחברות אחרות, הרי שאצלנו שימוש במנוף אינו מייקר באופן משמעותי את הליך הפינוי. זוהי נוסחה אליה נכנסים משתנים רבים, ואשר באה, כמעט תמיד, לטובתו של הלקוח. בדרך זו, אפשר להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי, ולפנות מהדירה, באמצעות פלאי הטכנולוגיה, פריטים כי נראה היה שרצו להשתכן שם לנצח.

פינוי דירה עם מנוף
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!