פינוי דירה לקראת מעבר לדיור מוגן או בית אבות

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

פינוי דירה לקראת מעבר לדיור מוגןעם הזמן, זה בהחלט עלול לקרות. תבינו כי אדם היקר לכם כבר הגיע לגיל בו אינו יכול לתפקד בכוחות עצמו. כאשר אין ביכולתם, מסיבות מובנות, להקדיש את כל זמנכם לטיפול בו, מעבר למוסד דיור מוגן או בית אבות הוא אופציה ראויה בהחלט. שם, יוכל הקשיש לקבל את כל השירותים שמגיעים לו, וליהנות משנות חייו המאוחרות בחברת בני גילו.

הבעיה היא שבמקרים רבים, הבית שהקשיש נהג להתגורר בו עומד להישאר מיותם. ברור כי עליו להעביר איתו חלק מהחפצים ל"בית" החדש שלו, דבר שעלול ליצור קושי מהותי: היעדר מקום מספק בו. כאשר זה קורה, פינוי דירה מהווה אחת האפשרויות היעילות ביותר.

מעבר לדיור מוגןמעניק דירה, לא בית

כמעט תמיד, אלא אם המדובר הוא במוסד דיור מוגן ברמה של חמישה כוכבים, המען החדש של הקשיש יהיה קטן יותר ממה שהתרגל. כמו כן, הרי שהוא בהחלט עשוי להיות מרוהט, לפחות באופן חלקי. הדבר נותן את אותותיו בשטח בבחינת עובדה אחת עיקרית: הקשיש ובני משפחתו צריכים לחשוב בכובד ראש מה הם לוקחים איתו ליעד החדש, ומה הם צריכים להשאיר מאחוריהם.

זו גם הנקודה בה בוחרים רבים לעשות "סדר" בכל הפריטים. מעבר למוסד דיור מוגן או בית אבות הוא הזדמנות מצוינת לקשיש להיפטר מכל מה שצבר עד כה בחייו – אך לא צריך יותר. זו גם הנקודה בה הוא מתחיל לשקול, ובצדק גמור, פנייה לחברה המציעה שירותי פינוי דירה.

השירותים שלנו: תכנון וסיוע בארגון מעבר לדיור מוגן

אנחנו, כחברה החורטת על דגלה מצוינות בתחומי הפינוי השונים, מתעסקים כבר שנים בפינוי דירות קשישים טרם מעבר לדיור מוגן או בית אבות. התכנית שלנו מבוססת על מספר שלבים: ראשית, אנחנו נגיע לבית הקשיש ונקיים עימו פגישה מקדימה. במהלכה נעבור על כל אחד מהפריטים, נמיין אותם על פי סוגם או חשיבותם, ונעזור לו להחליט על "גורלם".

כאשר אתם מתכננים מעבר לדיור מוגן ניתן לקחת חלק קטן מהריהוט ומהתכולה איתכם. לעומת זאת, בעבר לבית אבות כמעט ולא לקוחים ריהוט ורק מעט תכולה (בגדים ומעט חפצים אישיים) כאשר את שאר הציוד בבית יש לפנות.

זוהי סוגיה חשובה ביותר. לרבים מהפריטים האלה, גם אם אין להם שימוש מעשי, יש ערך רגשי של ממש עבורו. לכן, ייתכן מאד כי אחד הפתרונות הבסיסיים שמוצע – השלכתם באתר הטמנה מורשה- לא יספק אותו. תחת זאת, מסירתם לאדם אחר, הענקתם לנזקקים או מכירתם לחנויות יד שניה הם פתרונות לגיטימיים בהחלט. המטרה שלנו, אם כן, היא לשבת עם הקשיש ומשפחתו, ולהחליט מה לעשות עם כל אחד מהחפצים.

החברה מתמחה בפינוי רהיטים, פינוי ציוד כבד ומאפשרת אף פינוי עם מנוף במידת הצורך.

הפינוי בפועל

כמובן שעבודתנו לא מסתכמת בשלבים המוקדמים של הפינוי. לאחר שמאורגנת כבר תכנית, נדרש למעשה להתחיל לבצע את הפינוי בפועל. לצורך זה, אנחנו מציעים עבור הקשיש ומשפחתו ציוד טכנולוגי מתקדם, כמו גם כוח אדם מיומן. כל אלה יחדיו יסייעו להפוך את הפינוי למהיר, יעיל ואיכותי הרבה יותר, עם מינימום סיכונים בצידו.

בדרך זו, כאשר אנחנו לוקחים על עצמנו את ההיבטים המורכבים הרבים של התהליך, הקשיש ומשפחתו יכולים למעשה להעביר את זמנם במה שחשוב באמת: הסתגלות למצב החדש, ובילוי זמן משותף יחדיו טרם מעבר לדיור מוגן. מאחר וזהו תהליך שאינו קל לעיכול, הן עבור הקשיש והן עבור משפחתו, העזרה הזו מתבררת כמעט תמיד כהרבה יותר מחיונית.

שלל פעולות משלימות

חשוב לזכור כי העבודה שלנו, מקצועית ככל שתהיה, לא מסתיימת כאשר כל הפריטים כבר עולים להם על המכולות, ומפונים ליעדם החדש. בלי קשר לשימוש העתידי של דירתו הקודמת של הקשיש, לא פעם נדרש לבצע שלל פעולות ניקיון, אחזקה וחיטוי כדי לאפשר גם לה "להסתגל" למצב החדש. היות ופעמים רבות מציעים את הבית למכירה, או מעבירים לשם בן משפחה אחר, אין לזלזל בחשיבותם של אלה.

פינוי דירה לקראת מעבר לדיור מוגן
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!